خیلی عجیبه واقعا دو ساله همه سازمانهای اطلاعاتی امریکا و اسراییل تو ترور سران حماس و انصارالله شکست میخورن ولی خیلی اتفاقی تو ایران همشون رو پیدا میکنن و موفق هم عمل میکنن مدیونید اگه فکرکنید منظورم گرا دادن نفوذی های اصلاحات باشه تا انقلابیا رو از میدان خارج کنن

