یه سواللل اگه میپرسید جدا بهش میگفتید؟بعد اومده بهتون گفته زدم تو ربات؟🤦🏻♀️😂
Replying toیه سواللل اگه میپرسید جدا بهش میگفتید؟بعد اومده بهتون گفته زدم تو ربات؟🤦🏻♀️😂
Replying toنه خودم فهمیدم😂خب بعضیاشو میگفتم.استاک کار زشتیه!
Replying toزیر نظر میگیرن ته طرفو دربیارن.. فضولیخب اینجا خیلی فرق داره با تلگرام.. مقدار اطلاعاتی که به اشتراک میزارم و... تازه همش نصفست
@bano_13519hReplying toاکانت بابام بود با اکانت بابام فالوتون کردم تا بیام اینستا و با اکانت خودم فالو کنم هنوز با اکانت خودم نرفتم