20 April 2023
امروز نسخه ۹.۱۵ #گپ با اتصال به «مرکز تبادل پیام» برای ارتباط فراگیر با کاربران همه پیام‌رسان‌ها، رونمایی میشود.نسخه اندروید ، نسخه وب و دسکتاپ گپ امروز وهفته آینده نسخه iOS گپ و ویدا برای کاربران آیفون با امکان ارتباط با کاربران سایر پیام رسان‌ها منتشر خواهد شد.https://dl.gap.im
گویا همه باید فعال کنن خیلیا اطلاع ندارن ایکاش پیش فرض برای همه فعال بود
17:14 - 20 April 2023

2 Reactions
71 Views