امروز نسخه ۹.۱۵ #گپ با اتصال به «مرکز تبادل پیام» برای ارتباط فراگیر با کاربران همه پیام‌رسان‌ها، رونمایی میشود.نسخه اندروید ، نسخه وب و دسکتاپ گپ امروز وهفته آینده نسخه iOS گپ و ویدا برای کاربران آیفون با امکان ارتباط با کاربران سایر پیام رسان‌ها منتشر خواهد شد.https://dl.gap.im
16:30 - 20 April 2023



37 Replies

Profile picture of ‌رضا مهدوی‌
@Yavr31320 April 2023
Replying to
اگر جوان ایرانی کاری بخواهد انجام دهد نشد در کار نیست

Profile picture of ‌صائب ☫ خانزاده‌
@saebkhanzadeh20 April 2023
Replying to
خسته نباشید

Profile picture of ‌صائب ☫ خانزاده‌
@saebkhanzadeh20 April 2023
Replying to
بخش پیام ویراستی هم متصل کنید

Profile picture of ‌🇮🇷🇱🇧منتظر لحظه سبز ظهور🇵🇸‌
@Yamahdi_31320 April 2023
Replying to
سلام چرا نمی تونم ویراستی رو به نسخه۳ بروز کنم تو مایکت نیست نسخه جدیدش. چرا موضوعات داغ دیگه نمیان؟

Profile picture of ‌راضیه علی اکبری‌
@DrAliakbari20 April 2023
Replying to
لطفا مشکل عدم فالو کردن رو حل بفرمایید

Profile picture of ‌علیرضا نورالهی‌
@Noorollaahi20 April 2023
Replying to
توضیح بیشتر بفرمایید... یکطرفه یا دو طرفه؟انفرادی یا گروه و کانال؟

Profile picture of ‌ٺھے‌
@Tohii_97120 April 2023
Replying to
همینجوریشم فساد اپ ایرانیو در بر گرفته و ادم حالش بهم میخوره از همچین برنامه‌ای!شمام تو ورژنای جدیدت خراب ترش کن

Profile picture of ‌محمد عرفان پارسائیان‌
@Mparsa_talabe20 April 2023
Replying to
نسخه جدید #پیام‌رسان_ایتا با قابلیت اتصال به #مرکز_تبادل_پیام منتشر شد.

Profile picture of ‌مُحَمَدْحُسِیْنْ🇮🇷 🚀‌
@mhrgh31320 April 2023
Replying to
ی آموزشم بدین که چجوری عمل میکنه و چجوری فعال میشهباتشکر👌

Profile picture of ‌علیرضا توران پور‌
@Alirezaturanpoor20 April 2023
Replying to
😍😍 خوش خبر باشید رابط کاربری جذاب و جدید گپ منتظریم

Profile picture of ‌Mir Ghasem‌
@We_resist20 April 2023
Replying to
باسلامو عرض ادبو تبربک عیدسعید فطرجا داره ازتون تقدیر و تشکر کنم بخاطر تلاش جهادی که عرصه جنگ جنگ دارید و با طراحی و برنامه نویسی اپ های کاربردی هر روز بهتر و بیشتر از دیروز وابستگی به بیرون رو کم می کنید🌺🌺

Profile picture of ‌علیرضا توران پور‌
@Alirezaturanpoor20 April 2023
Replying to
گویا همه باید فعال کنن خیلیا اطلاع ندارن ایکاش پیش فرض برای همه فعال بود

@Elin_k20 April 2023
Replying to
یه دایرکت اومد ویراستی داره به فساد میره دیگه گپ بیاد واویلا بیخیال:/

Profile picture of ‌محمد رحیمی‌
@mhrahimi20 April 2023
Replying to
عالی ، عیدی خوبی بود به همه کاربران پیام رسان های داخلی ، موفق باشید

Profile picture of ‌پشتیبان ولایت فقیه باشید...‌
@Habib20 April 2023
Replying to
هم به تیم شما وهم به ما گپ وندان مبارک باشد

@AminJaliseh20 April 2023
Replying to
خسته نباشید و خدا قوت ان شاء الله که همیشه موفق باشید

Profile picture of ‌محمد مهدی🇵🇸🇮🇷‌
@MMAHDIHN20 April 2023
Replying to
آقای انجیدنی چگونه باید از این قابلیت اتصال پیام رسان ها به یک دیگر استفاده کنیم؟گزینه اتصال بین پیام رسان ها را فعال کردم

Profile picture of ‌محمد جواد آسیا 🏅 توسعه دهنده وردپرس‌
@mjasia_contact20 April 2023
Replying to
من فعال کردم هم برایگپ و هم برای ایتا و بلهچطور پیام بفرستم ؟ 🤔

Profile picture of ‌حسن صدری‌
@hsadry20 April 2023
Replying to
1. چطور می توانم اطلاعات بیشتر در این مورد به دست آورم؟2. اگر من در ایتا عضو هستم و این گزینه را در گپ فعال کنم پیامها را در هر دو پیام رسان دریافت خواهم کرد؟3. آیا امکان دریافت پیامهای گروهها و کانالها هم وجود دارد؟

Profile picture of ‌خانومِ فاطمه!‌
@Hamelo_leva20 April 2023
Replying to
آقای انجیدنی حتی فلسطینم فردا رو عید اعلام کردزنگ بزنید به رئیسی بگید داره با کی لج میکنه منکه میدونم اینا ماه و دیدن نمیخوان بگن