موافقان مذاکره هنوز نفهمیدن ما تو یک نبرد موجودیتی باکسی هستیم که تنهاراه بقایه خودشو در نابودی حتمی ما میدونه و مذاکررو صرفا ابزاری میدونه که وقتی به ضعف و شکست نزدیک شدسریع سر نیزه کنه تا دشمن مقابلشو فریب بده و الحق که تو جبهه خودی کم ابوموسی اشعری نداریم که خیال میکنن پایان این جنگ فقط با حکمیته