در جنگ وجودی که تقابل کل شر با تقابل کل خیر به میدون اومده تو اگه به مذاکره تن بدی و خیال کنی پایان یک جنگ موجودیتیو با یک مذاکره میتونی سر هم بیاری ته حماقت است ، چون دشمن بقایه خودشو در فقط نابودی تو میبینه نه مذاکره و تعامل ، در جنگی که بهمون تحمیل شد باید یک بار این راهو تا آخر بریم چون هرگونه

