خطاب من به عاشقان غرب و مذاکره است . آآآی از نفس افتاده ها !!!هرچه در توان دارید خرج کنید !!هرچه مکر و حیله دارید استفاده کنید!!اما بدانید پیروزی با ماست چون خدا با ماست✊✊✊
10 MB
Replying toقطعا پیروزی از خداست و جبهه حق، آاای کسانی که#بصیرت ندارید به تصمیمات ولی فقیه و شورای عالی امنیت ملی اعتماد کنیم و بدانیم که چیزی از واقعیات میدانی نمیدانیم، بهترین کار حمایت،صبوری و اعتماد به مسئولان دلسوز نظام است که تحت اوامر الهی رهبری بزرگوار در حال مبارزه هستند در مراحل مختلف #مرجفون_نباشیم
@Zohiar1dReplying toمیخوای دوباره راه رفته رو امتحان کنی بکن من دیگه انگشت تو سوراخ مذاکره نمیکنم یبار کردم جاش درد میکنه حالا هر خری میخواد بره مذاکره چون طرفم آمریکاست شما اعتماد کن و صبر کن ، جواب شهدا رو هم آماده کن