باید حمایت کنیم سقوط نکنند
@user17097928179413 February 2026Replying toبنظرم زیادی بدبینانه دارین به قضیه نگاه میکنید.بنده خودم به ایشون رای ندادم.ولی حضرت اقا ازایشون خیلی حمایت میکنند پس بدونیددارن کار میکنند.در۸سال ریاست روحانی منافق ندیدم یکبار اقاازش تعریف کنن.....حتی اقای پزشکیان در جنگ ۱۲ روزه خوش درخشیدند ومجروح هم شدند الان اتحاد حرف اولومیزنه