عکر و عاصی رفتار کردن شگرد این جماعت هست
This post was deleted by the post author.
@Alone_life13 February 2026Replying toخب بالاخره هرکس دلیلی داره.در اون زمان که اقا حمایت نکردن شاید نفوذی بودن مشخص بود.اما ایشون خودش شاید ساده باشهاما به عنوان یک رئیس جمهور واقعا نامناسبهیچ مدیریتی ندارعچون زورش نمیرسهطبیعتا رهبری چون از باطن خبر دارهمیکه ایشون خوبه ولی خب....
@Enghelabi_9013 February 2026Replying to andحضرت آقا وظیفه اشون حفظ نظام و اسلام در هر شرایطی هست و همیشه هم به انتخاب مردم احترام گذاشتن و در دوره هر رئیس جمهوری ازشون حمایت کردن.و اینکه انتقاد کردن هم خودش نوعی حمایت هست ایشون توهینی نکردن و فقط انتقاد کردن