اندک؟😂بری کف خیابون و با دونفر ارتباط بگیری میفهمی اندک به کیا میگن!میخواین مخالف ی طرز فکر باشین، باشین؛ چرا فوری تا کم میاریین اسم امریکا و اسرائیل رو میارین؟😂
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.
@FA_TI22 شهریور 1404Replying to andاندک؟😂بری کف خیابون و با دونفر ارتباط بگیری میفهمی اندک به کیا میگن!میخواین مخالف ی طرز فکر باشین، باشین؛ چرا فوری تا کم میاریین اسم امریکا و اسرائیل رو میارین؟😂