post


This post was deleted by the post author.

This post was deleted by the post author.

چجوری به نسب بعد بگوییم که در کشور عده ای اندکی زندگی می کردند که بعد از چهارسال روشنگری هنوز مغزشان پر بود از چرندیات اسرائیل و آمریکا؟!
11:03 - 22 شهریور 1404

88 Views


1 Reply

@FA_TI22 شهریور 1404
Replying to and
اندک؟😂بری کف خیابون و با دونفر ارتباط بگیری میفهمی اندک به کیا میگن!میخواین مخالف ی طرز فکر باشین، باشین؛ چرا فوری تا کم میاریین اسم امریکا و اسرائیل رو میارین؟😂