چجوری به نسب بعد بگوییم که در کشور عده ای اندکی زندگی می کردند که بعد از چهارسال روشنگری هنوز مغزشان پر بود از چرندیات اسرائیل و آمریکا؟!
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.
@Amereo22 شهریور 1404Replying to andچجوری به نسب بعد بگوییم که در کشور عده ای اندکی زندگی می کردند که بعد از چهارسال روشنگری هنوز مغزشان پر بود از چرندیات اسرائیل و آمریکا؟!
@Amereo22 شهریور 1404Replying to andبنظرت تعداد سگ ها و کفتارها بیشتر هست یا تعداد گوسفندان؟اگر بگویی سگ ها پس چجوری این جمعیت زیاد گوشت گوسفند مصرف می کنند؟!سطل زباله ها در سطح خیابان زیاد دیده می شوند ...ولی آنچه که گرانبها هست الماس های داخل گاوصندوق هستندپس اینکه چیزی کف خیابان زیاد باشد نشان از باارزش بودن و زیاد بودن نیست