post


This post was deleted by the post author.

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌مهدی حامدرحمت‌
@Amereo22 شهریور 1404
Replying to and
چجوری به نسب بعد بگوییم که در کشور عده ای اندکی زندگی می کردند که بعد از چهارسال روشنگری هنوز مغزشان پر بود از چرندیات اسرائیل و آمریکا؟!
اندک؟😂بری کف خیابون و با دونفر ارتباط بگیری میفهمی اندک به کیا میگن!میخواین مخالف ی طرز فکر باشین، باشین؛ چرا فوری تا کم میاریین اسم امریکا و اسرائیل رو میارین؟😂
13:15 - 22 شهریور 1404

1 Reactions
137 Views


1 Reply

Profile picture of ‌مهدی حامدرحمت‌
@Amereo22 شهریور 1404
Replying to and
بنظرت تعداد سگ ها و کفتارها بیشتر هست یا تعداد گوسفندان؟اگر بگویی سگ ها پس چجوری این جمعیت زیاد گوشت گوسفند مصرف می کنند؟!سطل زباله ها در سطح خیابان زیاد دیده می شوند ...ولی آنچه که گرانبها هست الماس های داخل گاوصندوق هستندپس اینکه چیزی کف خیابان زیاد باشد نشان از باارزش بودن و زیاد بودن نیست