خاموشم!اما..دارم،بهآوازغَمخویشمیدهمگوش..؛
@Amir352523 July 2025تا زمانی که رسیدن به تو امکان داردزندگی درد قشنگیست که جریان دارد ..زندگی دردِ قشنگیست به جز شبهایشکه بدونِ تو فقط خوابِ پریشان دارد ..یک نفر نیست تو را قسمتِ من گرداند؟کارِ خیر است اگر این شهر مسلمان دارد!خوابِ بد دیدهام ای کاش خدا خیر کندخواب دیدم که تو رفتی، بدنم جان دارد!