تا زمانی که رسیدن به تو امکان داردزندگی درد قشنگیست که جریان دارد ..زندگی دردِ قشنگیست به جز شبهایشکه بدونِ تو فقط خوابِ پریشان دارد ..یک نفر نیست تو را قسمتِ من گرداند؟کارِ خیر است اگر این شهر مسلمان دارد!خوابِ بد دیدهام ای کاش خدا خیر کندخواب دیدم که تو رفتی، بدنم جان دارد!
شیخ و من هر دو طلبکارِ بهشتیم، ولیمن به تو، او به نمازِ خودش ایمان دارداینکه یک روز مهندس برود در پی شعرسر و سریست که با موی پریشان دارد"من از آن روز که در بند توام" فهمیدمزندگی درد قشنگیست که جریان دارد ..
08:56 - 23 July 2025