آقای #شهردار !از ماشین مدل بالا و #خنک خودت بیا بیرون و سوار #اتوبوس های شهر بشو تا متوجه بشی مردمی که پای کار این انقلاب اند از #گرما در داخل اتوبوس ها چه می کشند.
آقای معترض عزیز!اگر منظورتون آقای زاکانیهمردم خودشون شاهدنکه جهادی و مخلصانه و بیشتر از دولت فخیمه افسادطلبانکار کرده و میکند!پس اگر نسبت به اینچنین شخصیاعتراضی داریممیتونیم بدون کنایه و تخریب هم اعلام کنیم!تشکر🌹