چهار ماه تمام از درخواست فیبر نوری #شاتل میگذره و هنوز هیچ خبری نیست! ظاهراً معنی "خدمات" و "پشتیبانی" رو باید دوباره بهشون یاد داد! تو این همه مدت حتی یه قدم هم برای راهاندازی برنداشتن. قراره تا کی باید صبر کنیم؟ شاید هم بهجای اینترنت پرسرعت، "بیخیالی محض" و "وقتکشی" به ما فروختن!@Shatel_ir
