از وارداتچیها بپرسیدآیا ۴۰۰هزار خودروی ۸هزار دلاری برای واردات وجود دارد؟در کدام کشور؟اگر باشد وارداتش بازارهای داخلی آن کشور و بازار جهانی را تحت تاثیر قرار میدهد یا خیر؟باکیفیت تر از خودروهای صفر ۸هزار دلاری داخلی هست یا خیر؟اگر ۳.۵میلیارد دلار ارز داشته باشیم آیا اولویت آن واردات خودرو است؟