تقریبا هیچیک از طرفداران، ذینفعان و دلالان واردات خودروی صفر و کارکرده به آن پاسخ نمیدهند!
@Amirhossein_hosseini_ir2 June 2023تقریبا هیچیک از طرفداران، ذینفعان و دلالان واردات خودروی صفر و کارکرده به آن پاسخ نمیدهند!
@Lord_electronic2 June 2023Replying toاز مافیای خودرو بپرسیدآیا کشوری پیدا می کنید که محصولات خودروی خودش رو پیش فروش بکنه واسه دوسال بعد؟کدوم کشور؟اگر باشد آیا مردمش راضی هستن یا دلالها؟کدوم کشور محصولی رو میفروشه که هنوز مردم نه دیدنش نه قیمتش رو میدونن؟ کدوم خودرو سازه که زه بغل رو آپشن حساب کنه تو دنیا اگر هست آیا خودروست یا فرقان؟
@abbaskiani2 June 2023Replying toواردات خودرو از طریق سیاستهای دولت و مجلس صورت می گیرد و وارداتچی ها جیره خوران تصمیم گیران هستند . دولت در سیاست خارجی خوب عمل کرده است ولی در اقتصاد خیر و تیم تصمیم گیراقتصادی در مسیر اصلی دولت حرکت نمی کندو تاکنون چندین بار برای دولت مشکل ایجاد کرده است ولی آقای رئیسی تاکنون تصمیم نهایی را نگرفت
@AryaSirous2 June 2023Replying toاصلا چرا دولت وارد کنددولت چه می خواهد در این بازاردنبال کمک به مافیای ایرانخودرو و سایپا استاقا قانون گذاری کن بزار هر بخش خصوصی که صلاحیت دارد وارد کند دولت ما فقط دنبال انحصار است و حمایت از مافیای در اکثر بخش هامثلا چرا باید 85 درصد نهادهای دامی را به گروه مدلل دهد یا شکر همین طور
@Nabardenahaee2 June 2023Replying toبه نام خدا،مقهورومغلوب جنگ روایتها نشوید،قسمتی ازحق راباباطل مخلوط میکنندوبه خوردشما میدهند، بدلیل انحصارمطلق خودرودرکشوروتحقیر کنندگی مردم ونظام تنهاراه باقی مانده واردات صحیح است.دولت درظاهر موافق واردات باطنامخالف سرسخت و جلوی آنرا گرفته مطمئن باشید این سیاست یک چرخ خودرو هم وارد نخواهد شد.
@Myvan632 June 2023Replying toمیفرمایندخودرو وارد کنیم تا مشکل حل شود عده ای دیگرهم میفرمایند ا ولویت ارز با خودرونیست من هم میفرمایم فرقی نمیکنه واردات یا عدم واردات، تو قیمت اولیه خودرو مثلا تارا میگن ۳۲۰م وبعد قیمت نهایی میشود۳۹۰م یعنی ۷۰ م گرانی و سهم دولت،یعنی دولت خودش مسبب گرانی ۲۲ درصدی قیمته،حالا توخودبخوان حدیث مفصل!
@Amraie13632 June 2023Replying toاقای حسینی عزیز هیچ احدی از مردم دوست ندارد خودروی خارجی وارد شود ولی چه میشود کرد اوضاع وحشتناک کیفیت و قیمت خودرو در کشور رو. چرا دولت برنامه ای برای رقابتی شدن خودروسازی در کشور ندارد. قطعا حتی در کوتاه مدت جوابگو خواهد بود ، تا بازار انحصارا در دست این دو کارخانه باشد ، آش همین و کاسه همین است.
@Star12 June 2023Replying toباید صنعت واردات خودروی کارکرده به رسمیت شناخته شود حتی اگر 1000خودرو و قوانینی هم لازم استنه دولت ونه خودروسازان نباید دخالت کنندشما اگر به فکر تولید داخلی هستید بروید قانون تحویل خودرو به فرزندان راتغییر دهید که 50درصد تولید را شامل میشود
@Naba971433 June 2023Replying toنخیر اولویت نیست، چون تجربه نشان داده که هربار خودرویی وارد کرده اند قیمت تمام شده اش طوری رقم خورده که باید یکی مثل من دوباره سمت خرید همان پراید بروم! مثل همان خوردوی لوگان که برای قشر ضعیف در نظرگرفته شده بود!!!!
@Naba971433 June 2023Replying toاولویت آنست که دولت ها دست از حمایت خودرو سازهای مفسد بردارد، اگر انحصار برداشته شود و اجازه رقابت درصنعت مونتاژ به شرکت های خارجی به شرط استفاده از کارگران ایرانی داده شود این روند اصلاح خواهد شد، همان انحصاری که در سیم کارت های مخابراتی با آمدن ایرانسل شکسته شد!