ایرادی ندارد لبنیات و اقلام اساسی روز به روز گرانتر میشوند خب ۲میلیارد دلار ارز اقلام اساسی را دادند تا خودروهای وارداتی میلیاردی برای مردم بیاورند که پراید ارزان شود!طوری نمیشود سوخت خودرو و هواپیما چندبرابر شود و همین چند روز نرخ کرایه ماشین و بلیط هواپیما رشد کرده است