5d
اول ک بگم الهی قربون تک تک شماها بشم🙂نزدیک ظهر بود مادرم هوشیاریش بهتر شد و چشماشو باز کردگوشیمو نشون دادم و گفتم مامان ببین دوستام برات دعا کردن🥺آروم و شمرده گفت:تشکر کن و بگو ب جای من شبا توی هیئت یا حسین بگن🥲
امروز نوبت من شد ک باز پیش مادرم بمونمشرایط مادرم بهتر نمیشه ک داره بدتر میشه😓امروز برای چند ساعت بیهوش شد و وقتی بهوش اومد هیچ چیزی یادش نبوداولش حتی متوجه منم نشدنمیدونم من ک آبرویی ندارم پیش خداولی اینجا هرچی آدم دیدم؛آدم با آبرو بوددعا کنین لطفالطفا دعا کنین💔😭
خدا به حق نفس صاحب نفسای عزای سیدالشهدا به زودی به دستای بریده سقا شفای کامل عنایت کنه ک توفیق بده عاشورا گریه کنن به ارباب بی کفن 💔
13:05 - 20 June 2026

2 Reactions
43 Views