آیا میدانی چرا همه ی جنگها به نام کشور موردحمله نام گذاری میشوند؟جنگ ویتنامجنگ کره- جنگ عراق- جنگ ایران....چون اگر به نام کشور متجاوز نام گذاری میشدند همه شان جنگ ایالات متحده نامیده میشدند#رژیم_تروریستی_آمریکا#مرگ_بر_آمریکا
16:11 - 15 April 2026

2 Reactions
181 Views