سلام عرض ادببه علت پربازدید بودن مطالبتوتون امکان داره این ویراست های بنده را با شتا دهندتون یا همینجوری یه انتشار یا باز نشری بفرمایین؟اگه اینکارو بکنید ممنون میشمhttps://virasty.com/Mehdii_Jafari/1781888632397602896https://virasty.com/Mehdii_Jafari/1781748991955807105مخصوصاً دومی🙏
لطفا بخوانید 🙏به سابقه ویراست هایم نگاه کنید؛هی گفتم در دو قدمی خیمه معاویه هستیم،مراقب #اشعث ها باشید تا مبادا دوباره #مالک_اشتر به خاطر #علی که امثال اشعث ها فشار آوردند،با اکراه و خون جگر از #دو_قدمی_خیمه_معویه بازگردد.ولی پیام هام پر شد از فحش ،انگ بیسوادی و تندروی وارزشی و پولدار بی غم و ...Show this thread
