به نام عدالت خواهی،ارکان نظام جمهوری اسلامی را زیر سوال نبریم...پی نوشت:بازنشر سخنان شیخ حسین اسدی واعظ در مصاحبه با ستاد ملی دانشجویی آقای دکتر قالیباف در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری
مثل فاطمی امین باشید ، حق باهاتون باشه ، بهترین وزیر تاریخ صمت باشید طبق امار ، ولی پاپوش دوختند ، فروردین زدی تو دهن زیاده خواهان اردیبهشت برکنارت کردند ، ولی هیچگاه ضد نظامت حرف نزن درود بر فاطمی امین