من صرفا نقل قول میکنم نظر شخصیم نیست یکی میگفت احتمالا منظور پزشکیان این بوده که شبیه روحانی نیست که هوا و فضا و وزرات دفاع رو تامین بودجه نکنه چون روحانی تامین بودجه نمیکرده
من صرفا نقل قول میکنم نظر شخصیم نیست یکی میگفت احتمالا منظور پزشکیان این بوده که شبیه روحانی نیست که هوا و فضا و وزرات دفاع رو تامین بودجه نکنه چون روحانی تامین بودجه نمیکرده
Replying toپس از جیب من بخشیده ...اشتباه کرده من راضی نیستم من مخالفم ملت بزرگ ایران یا جنگ بی قاعده و بیهوده ای که مبنای ملی ندارد مخالفند .خیلی غلط کرد بخشید
Replying toیک نفر به این احمقها بگوید تنگه هرمز که نظامیان با جانفشانی آنرامسدود کردند فقط کافیه عوارضش را به خودشان بدهید نه اینکه آنها جانفشانی کنند بعد عوارض را خودتان بگیرید یا به آمریکاییها ببخشید و در مقابل پول ناچیز نفتی که بیشترش را خودتان میبریددر بوغ و کرنا کنید لعنت به شما شیادها
Replying toدکل نفتی گم شد وپیدانشدفکرکنم اونم کار نیروهای مسلح کشور بوده!بابا دوستان نظامی،مصرف نفتتونو کم کنید.تصاعدی حساب میکنن براتون!واقعاخاک برسررئیس جمهوری مثل تو احمق که تموم بیشرفی وکمکاری و اشتباهات خودت و دولت چلاقتو میندازی گردن بقیه،اونم کیانیروهای مسلحخاک برسرت،خاک
Replying toبی شرف ها دیشب میگفتن گروسی رد میشده یک سر هم به سوئیس زدهامروز میگن جاسوسای اژانس دارن میان جاسوسی در اراش یکم گندم میدن خاک بر سرتون.کی بعثت واقعی اتفاق بیفته همتون رو بندازیم همونجا که دوست دارین
ای کاش قبل اینکه منت سر نیروهای نظامی بذاره میگفت که دخترش چقدر از پول بیت المال رو صرف خرید جواهرات در سفرش به اذربایجان کرد.یه عده هنوز نفهمیدن نفت ملیه نه دارای شخصی کسی.خوبه از پول خودت ندادی.گویا یادش رفته که نوکر مردمه نه وکیل مردم.دو روزه بدجور جوگیر شدی مسعود خان.
Replying toاین بیشعور رئیس دولت است. چه کشید #رهبر_شهید از دست این مغزهای کوچک زنگزده
Replying toصحبت های یک خارجی راجب پزشکیان:مردخارجی:پزشکیان احمق ترین آدم جهان است.چرا؟میخواهم برایتان توضیح دهم.ویدیو را مشاهده کنید.⏳️🎬📺https://virasty.com/Solider_of_iran/1782143826214859496صحبت های یک خارجی راجب پزشکیان:مردخارجی:پزشکیان احمق ترین آدم جهان است.چرا؟میخواهم برایتان توضیح دهم.ویدیورامشاهده کنید.🎬📺پ.ن✍️:یعنی وزارتخارجه با اون همه مترجم و فلان اینو نمیدونن.بله قطعا میدونن ولی شک نکنیددارندخائنانه کار میکنن.یعنی چندتا خائن وطن فروش تیم مذاکره کننده روتشکیل دادن.7 MBShow this thread
Replying toیکی به این نادان بگه الان که قراره پولای بلوکه شده را آزاد کنند ،یا نفت و مواد پتروشیمی را از تحریم معاف کردند ،حاصل فداکاری همین نظامیانهوگرنه که تو را به گفته خودت کسی آدم حساب نمیکرد وسط مذاکرات هم که داشتند موشک فرو میکردند تو خشکت
بی قصد و غرز حرف نزدههم این و مذاکره چی میدونن کِی چی بگن که گند بزننخواستم بگم سهم نفت من رو بده به هوا فضااگر جایی غیر از هوا فضا بره حرام و از خون سگ نجس تره، ولی یادم افتاد سپاه هم رای به پایان جنگ داده و خلاف نظر و خواست رهبری عمل کردهمردم مبعوث شده رهبر رو دارن و رهبر هم مردم مبعوث شده رو
Replying toاین ۲۰ میلیون بشکه سهم نیروهای مسلح از بودجه دفاعی مصوب کشور بوده که بصورت تهاتری پرداخت شده
Replying toتلوزیون گفتش به هر نظامی یکو نیم تا 7اینا فکر کنم پاداش جنگ دادن به کارمندان وزارت خونه های تعطیل ۶۰ تا ۲۰۰ ملیون اونا چند بشکه نفت میشه؟ فکر کنم دکتر پزشکیان از ملی شدن صنعت نفت از زمان مصدق بی خبر هستن میگه نفتتت دولت مال دولت فکر میکنه نفت واس شاه بوده بعد انقلاب هم نفت میرسه به دولت😐11 MB
Replying to
Replying toلایق تیم مذاکره کنند نه مردم شریف ایران511 KB
Replying to۲۰ میلیون بشکه از جیبمون دادیم سپاه! انتقاد دقیق به صحبت های جدید پزشکیان12 MB