جناب آقای دکتر پزشکیان رئیس محترم جمهورشما نفت دولت را به نیروهای نظامی نبخشیده اید زیرا نفت متعلق به دولت نیست؛ نفت ثروت ملت است. آنچه انجام شده تخصیص بخشی از دارایی مردم در مسیری بوده که برای امنیت و دفاع از کشور ضروری تشخیص داده شده است.از سوی دیگر نیروهای نظامی نیز دریافت کننده یک بخشش نبوده اند؛ آنان مأموریتی را بر عهده داشته اند که در راه آن از جان، آسایش و امنیت خود گذشته اند. تا از مردم و خاک این سرزمین دفاع کنند.بنابراین، جایی برای منت گذاری وجود ندارد. نه منابع متعلق به دولت بوده که بخشیده شود و نه کسانی که سال ها برای امنیت کشور ایستاده اند، بدهکار چنین منتی هستند.م د : آقای رییس جمهور به دنبال آنانی باشید که نفت را به غارت میبرند و به دنبال سود شخصی خود از منافع کشور هستن نه نیروهای نظامی که برای امنیت کشور از نفت استفاده کردند
15:06 - 22 June 2026



23 Replies

Profile picture of ‌مهدیه‌
من صرفا نقل قول میکنم نظر شخصیم نیست یکی میگفت احتمالا منظور پزشکیان این بوده که شبیه روحانی نیست که هوا و فضا و وزرات دفاع رو تامین بودجه نکنه چون روحانی تامین بودجه نمیکرده

Profile picture of ‌علیرضا الفت‌
پس از جیب من بخشیده ...اشتباه کرده من راضی نیستم من مخالفم ملت بزرگ ایران یا جنگ بی قاعده و بیهوده ای که مبنای ملی ندارد مخالفند .خیلی غلط کرد بخشید

یک نفر به این احمقها بگوید تنگه هرمز که نظامیان با جانفشانی آنرامسدود کردند فقط کافیه عوارضش را به خودشان بدهید نه اینکه آنها جانفشانی کنند بعد عوارض را خودتان بگیرید یا به آمریکاییها ببخشید و در مقابل پول ناچیز نفتی که بیشترش را خودتان میبریددر بوغ و کرنا کنید لعنت به شما شیادها

Profile picture of ‌نصیبه رحیمیان‌
دکل نفتی گم شد وپیدانشدفکرکنم اونم کار نیروهای مسلح کشور بوده!بابا دوستان نظامی،مصرف نفتتونو کم کنید.تصاعدی حساب میکنن براتون!واقعاخاک برسررئیس جمهوری مثل تو احمق که تموم بیشرفی وکم‌کاری و اشتباهات خودت و دولت چلاقتو میندازی گردن بقیه،اونم کیانیروهای مسلحخاک برسرت،خاک

Profile picture of ‌شهاب و شاهین‌
بی شرف ها دیشب میگفتن گروسی رد میشده یک سر هم به سوئیس زدهامروز میگن جاسوسای اژانس دارن میان جاسوسی در اراش یکم گندم میدن خاک بر سرتون.کی بعثت واقعی اتفاق بیفته همتون رو بندازیم همونجا که دوست دارین

Profile picture of ‌Reza Gholami‌
ای کاش قبل اینکه منت سر نیروهای نظامی بذاره میگفت که دخترش چقدر از پول بیت المال رو صرف خرید جواهرات در سفرش به اذربایجان کرد.یه عده هنوز نفهمیدن نفت ملیه نه دارای شخصی کسی.خوبه از پول خودت ندادی.گویا یادش رفته که نوکر مردمه نه وکیل مردم.دو روزه بدجور جوگیر شدی مسعود خان.

Profile picture of ‌مرجان 🇮🇷🔻‌
این بی‌شعور رئیس دولت است. چه کشید #رهبر_شهید از دست این مغزهای کوچک زنگزده

صحبت های یک خارجی راجب پزشکیان:مردخارجی:پزشکیان احمق ترین آدم جهان است.چرا؟میخواهم برایتان‌ توضیح دهم.ویدیو را مشاهده کنید.🎬📺https://virasty.com/Solider_of_iran/1782143826214859496
صحبت های یک خارجی راجب پزشکیان:مردخارجی:پزش‌کیان اح‌مق ترین آدم جهان است.چرا؟میخواهم برایتان توضیح دهم.ویدیورامشاهده کنید.🎬📺پ‌.ن✍️:یعنی وزارت‌خارجه با اون همه مترجم و فلان اینو نمیدونن.بله قطعا میدونن ولی شک نکنیددارندخائنانه کار میکنن.یعنی ‌چندتا خائن وطن فروش تیم مذاکره کننده روتشکیل دادن.
7 MB

Show this thread


Profile picture of ‌علیرضا امامی‌
یکی به این نادان بگه الان که قراره پولای بلوکه شده را آزاد کنند ،یا نفت و مواد پتروشیمی را از تحریم معاف کردند ،حاصل فداکاری همین نظامیانهوگرنه که تو را به گفته خودت کسی آدم حساب نمیکرد وسط مذاکرات هم که داشتند موشک فرو میکردند تو خشکت

Profile picture of ‌انشاالله ✌️کلوم حرف حساب‌
بی قصد و غرز حرف نزدههم این و مذاکره چی میدونن کِی چی بگن که گند بزننخواستم بگم سهم نفت من رو بده به هوا فضااگر جایی غیر از هوا فضا بره حرام و از خون سگ نجس تره، ولی یادم افتاد سپاه هم رای به پایان جنگ داده و خلاف نظر و خواست رهبری عمل کردهمردم مبعوث شده رهبر رو دارن و رهبر هم مردم مبعوث شده رو

این ۲۰ میلیون بشکه سهم نیروهای مسلح از بودجه دفاعی مصوب کشور بوده که بصورت تهاتری پرداخت شده

Profile picture of ‌Amir M‌
تلوزیون گفتش به هر نظامی یکو نیم تا 7اینا فکر کنم پاداش جنگ دادن به کارمندان وزارت خونه های تعطیل ۶۰ تا ۲۰۰ ملیون اونا چند بشکه نفت میشه؟ فکر کنم دکتر پزشکیان از ملی شدن صنعت نفت از زمان مصدق بی خبر هستن میگه نفتتت دولت مال دولت فکر میکنه نفت واس شاه بوده بعد انقلاب هم نفت میرسه به دولت😐
11 MB

رحما علی الکفار و اشدا بینهم

Profile picture of ‌زینب یوسفی‌
پزشکیان بدتر از روحانی

Profile picture of ‌سوفیا أبری‌
ممنون، کاملا درست می‌فرمایید.

Profile picture of ‌Momahedoon‌
همین #زپرتیان با وقاحت تمام در مقابل مطالبات پروژه های عمرانی انجام شده توسط قرارگاه خاتم فریاد می زد که شما زیر ساخت نساخته اید بلکه دولت به شما بدهکار است ! سفر به استان گلستان را ببینید ! #بذر_هویج

Profile picture of ‌فاطمه مختاری مقدم‌
لایق تیم مذاکره کنند نه مردم شریف ایران
511 KB

Profile picture of ‌عفاف‌
۲۰ میلیون بشکه از جیبمون دادیم سپاه! انتقاد دقیق به صحبت های جدید پزشکیان
12 MB