4d
جناب آقای دکتر پزشکیان رئیس محترم جمهورشما نفت دولت را به نیروهای نظامی نبخشیده اید زیرا نفت متعلق به دولت نیست؛ نفت ثروت ملت است. آنچه انجام شده تخصیص بخشی از دارایی مردم در مسیری بوده که برای امنیت و دفاع از کشور ضروری تشخیص داده شده است.از سوی دیگر نیروهای نظامی نیز دریافت کننده یک بخشش نبود…Show more
ای کاش قبل اینکه منت سر نیروهای نظامی بذاره میگفت که دخترش چقدر از پول بیت المال رو صرف خرید جواهرات در سفرش به اذربایجان کرد.یه عده هنوز نفهمیدن نفت ملیه نه دارای شخصی کسی.خوبه از پول خودت ندادی.گویا یادش رفته که نوکر مردمه نه وکیل مردم.دو روزه بدجور جوگیر شدی مسعود خان.
20:06 - 22 June 2026

4 Reactions
163 Views