
iriبسم الله العزیز الحکیممعیاری برای شناخت صالح از ناصالح:فَتَرَى ٱلَّذِينَ فِي قُلُوبِهِم مَّرَضࣱ يُسَٰرِعُونَ فِيهِمْ يَقُولُونَ نَخْشَىٰٓ أَن تُصِيبَنَا دَآئِرَةࣱۚ فَعَسَى ٱللَّهُ أَن يَأْتِيَ بِٱلْفَتْحِ أَوْ أَمْرࣲ مِّنْ عِندِهِۦ فَيُصْبِحُواْ عَلَىٰ مَآ أَسَرُّواْ فِيٓ أَنفُسِهِمْ نَٰدِمِينَ
بسم الله العزیز الحکیمأَبِي جَعْفَرٍ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ قَالَ:بُنِيَ اَلْإِسْلاَمُ عَلَی خَمْسٍ عَلَی اَلصَّلاَةِ وَالزَّكَاةِ وَالصَّوْمِ وَالْحَجِّ وَالْوَلاَيَةِ وَ لَمْ يُنَادَ بِشَيْءٍ كَمَا نُودِيَ بِالْوَلاَيَةِ فَأَخَذَ اَلنَّاسُ بِأَرْبَعٍ وَ تَرَكُوا هَذِهِ يَعْنِي اَلْوَلاَيَةَ .10 MB
بسم الله العزیز الحکیمسخنگوی وزارت خارجه:«ناتو بایدپاسخگوی همدستی با آمریکا باشد».آقای بقائی ووزارت خارجه!بعد از پاسخگوکردن اصل کاری(آمریکا)با خریدگندم و... او باپول خودمان،بازکردن تنگه ودخالتکشورهای کثیف منطقه در مدیریت آن و...،مانمیخواهیم شما کسی راپاسخگوکنید.#مردم_میفهمند#غیرت#ایران
بسم الله الرحمن الرحیمآنچه نقلشده:ترامپ قمارباز:پول ایران جایی خرج میشود که ما بخواهیم!ایران:پولهای آزادشده کاملا تحت اختیار ایرانه.همتی:اگر گندم آمریکا با کیفیت باشد میخریم!نتیجه:خرابکرد.شهیدکرد.توهین کرد.آخرکار،با پول خودمان،با ما معامله کرد.عجب اقتداری درست کردند مسئولین ما.
بسم الله الرحمن الرحیمسردار دلها خطاب به سگ زرد:نباید به رئیسجمهور ما اهانت بکنی!نباید به ملت ما اهانت کنی!و...آقای دکتر قالیباف!گفتار و عمل شما در برابر اهانتهای آمریکا،چه نسبتی با گفتار و عمل سردار عزیز دارد که خود را همسنگر وادامهدهنده راه ایشان مینامید؟!7 MB
بسم الله العزیز الحکیمآیا شروع مذاکره بدون تحقق پیششرط(توقف جنگ در لبنان و خروج رژیم صهیونیستی از این کشور)،اقتدار است؟!شما در چه سرزمینی زندگی میکنید که چنین اقدامی را اقتدار میداند؟!آیا شما ایرانی هستید؟!آیا شما مسلمان وشیعهٔ علی ع هستید؟!دکتر!بیشتر از این،خود را مقابل ملت غیور را قرارندید.2 MB
بسم الله العزیز الحکیمآقای پزشکیان!منظورتان از حقوق ملت چیه؟!آیا عزت ملت،از حقوقشان نیست؟!آیااگر این روند را ادامه دهید،تاریخ،شما را نماد غیرت قضاوت میکند یا نماد ذلت؟!3 MB
بسم الله العزیز الحکیمشروع و ادامه مذاکرات با وجود تداوم تجاوزات رژیم صهیونیست و تهدیدسگ زرد؟!بند اول وسیزدهم یادداشت تفاهم اسلامآباد درباره خاتمه جنگ تحمیلی: ۱. جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا و متحدین آنها در جنگ حاضر، با امضای این یادداشت تفاهم خاتمه فوری و دائمی عملیاتهای
بسم الله العزیز الحکیموَإِمَّا تَخَافَنَّ مِن قَوْمٍ خِيَانَةࣰ فَٱنۢبِذْ إِلَيْهِمْ عَلَىٰ سَوَآءٍۚ إِنَّ ٱللَّهَ لَا يُحِبُّ ٱلْخَآئِنِينَجناب دکتر پزشکیان!بنده،برای شما احترام قائل هستم و معتقدم ذاتا انسان،خوبی هستید.اما:جناب دکتر!شما که عاشق راه خدا و امیرالمومنین ع هستید ومدام از قرآن