🔴 اصلا نبویان را محبوس کنید!🔹اگر در خصوص مهمترین توافق تاریخ ایران، یک‌ دروغ به کلی سری را که «همه چیز با رهبری هماهنگ است و نظر رهبری همین است که دارد اجرا می شود» چند هفته در صوت‌ها و نوشته‌ها و سخنرانی‌ها به ولی فقیه و نایب امام زمان نسبت بدهیم و بر مبنای آن نسبت دروغ، مردم مبعوث را ساکت کنیم
و تفاهم نامه‌ای که #علی‌الاصول با نظر نایب امام زمان مغایر بوده را امضا کنیم، هیچ‌خلاف شرع و قانونی رخ نداده است و کسی هم نباید به دادگاه پاسخ دهد که چرا چنین دروغ بزرگ و به کلی سری را به خورد ملت دادید تا آنکه رهبری مجبور شد هزینه‌ای سنگین بدهد و بنویسد :«بنده علی الاصول نظر دیگری داشتم...»
🔹اما حالا اصحاب سررسیدی که عمری کارشان نقل اخبار محرمانه و سری بوده، دوره افتاده‌اند تا کار اشتباه این سید عزیز را چنان بزرگنمایی کنند تا اصل مطلب و نسبت دروغ‌ دادن‌های خودشان به رهبری در یک ماه گذشته فراموش شود.نه عزیزان من! ما مردم اینقدرها هم حواس پرت نیستیم...و موضوعات را اصلی، فرعی می‌کنیم...
🔹مجلس را باز کنید تا نمایندگان غیور از روی احساس تکلیف و رسالتی که دارند و سه ماه است که بدون ابزار نظارتی و تقنینی مانده‌اند، گاهی مرتکب خلاف قانون نشوند و بتوانند در همان مسیر قانونی روشنگری و تکلیف نظارتی شان را انجام دهند...این فرع ماجرا...🔹اما اصل ماجرا همچنان همان دروغ‌های به کلی سری نسبت
دادن به رهبری است در دو ماه گذشته؛ که علی‌الاصول از این پس شما باید راه و روش خود را با ولی جامعه و مردم مبعوث هماهنگ کنید و منتظریم که ببینیم چه می‌کنید...🔹اصل ماجرا! آتش بس در لبنان و جبهه مقاومت است که به همراه آزادسازی پول‌های بلوکه شده ما، پیش شرط‌های مذاکرات اسلام آباد بود و هنوز حتی پس از
دو ماه و امضای تفاهم‌نامه نیز عملی نشده و با این حال شما در ژنو هستید برای مذاکره!🔹اصل ماجرا نقض مکرر بند یک تفاهم نامه است که هم توسط ترامپ و مقامات آمریکا (با تهدید چند باره ایران به حمله مجدد نظامی) نقض شده و هم با حملات وحشیانه صهیون به نبطیه لبنان و غزه و...🔹اصل ماجرا حدود ۱۰۰ شهید در
لبنان پس از تفاهم‌نامه توقف جنگ شماست که بعضاً به تفاهم‌نامه شما اعتماد کرده بودند و به خانه بازگشته بودند.🔹اصل ماجرا رفع تحریم‌ها بود که فرمان ویو و توقفش نیامده شما به ژنو رفتید...🔹اصل ماجرا، تلاش مشکوک عده‌ای از مسئولین برای جمع کردن تجمعات مردم مبعوث است تا «بهداشت روانی جامعه» آسیب نبیند و
بتوانید «تصمیمات استراتژیک» را بدون مزاحمت! مردم بگیرید و از این ادبیات موهن علیه «معجزه مردم» مبعوث شرم‌ نمی‌کنید...اصلا نبویان را محبوس کنید، با این مردم مبعوث چه می‌کنید؟! 🔹اصل ماجرا این است که با این دست فرمان شما که اینقدر عجولید برای مذاکره و به ژنو رفتن قبل از تحقق پیش شرط‌ها، همین... 👇
13:25 - 21 June 2026



1 Reply

Profile picture of ‌مهین جمشیدیها‌
Replying to
پاسخ فقط یک کلام ؛رهبرمون هر چی بگه همونه