و دوستانی که الان تو پایگاه های مرزی که برف هستش بیش از یک ماهه نتونستن تعویض شیفت بکنن.از جیره نداشتن...از برق نداشتن...از سوخت نداشتن...و...
@arminhoseinpoor20 March 2026و دوستانی که الان تو پایگاه های مرزی که برف هستش بیش از یک ماهه نتونستن تعویض شیفت بکنن.از جیره نداشتن...از برق نداشتن...از سوخت نداشتن...و...