18 March 2026
رفقا!شهید یخ زده مون تو تنهایی لب مرزیادتون هست؟ما فقط چند شبتو میدون شهر دور هم ایستادیم، نهایتش یکم سردمون شد.شهیدمون چند روز کارش این بوده؟تک و تنها...…Show more
#قهرمان من اوست. این پسر دهه هفتادی لر که بی‌هیچ تجهيز ؛ وسط برف و بوران کوهستان ها؛ از مرز #ایران حفاظت کرد و در این راه یخ زد و مرد. بله برای من امروز؛ #سام و #زال و #گیو و #گودرز و #گرشاسب؛ اوست. #اسطوره اوست . من ۱ تار موی رحیم را به هزار هزار دلقک مبارزان و مدعیان دروغین پلشت نمی‌دهم.#ایران
17:20 - 30 April 2026

1 Reactions
77 Views