#تلنگر+یه پهپاداسرائیلی زدن!-هیس س!+درزمان #مذاکره دوباره تجاوزکردن!-هیس س!-تجاوزنبوده!اشتباهی اومده بودن!تفرقه افکنی نکنید!+میگن به جای۱۰شرط،۵شرط انداختن تودهنا!-هیس س!مذاکره به هم میخوره!+راستی،میگن توافق کردن!-هیس س،حرفی نزنید،به شماربطی نداره!مگه آقانگفته بودن که به مسئولان توهین نکنید!
📹 لاشه پهپاد متلاشی شده اربیتر که در روزهای قبل هدف قرار گرفته، با همکاری ناوگروه دریابانی فراجای هرمزگان کشف شداین پهپاد صهیونی، که کاربری جاسوسی و شناسایی داشت، با شلیک پدافند ارتش سرنگون شده است3 MB

