دقیقا
@Mrbetoche5 January 2026Replying to and 98 othersاز روز اول هم از جناب رئیس مجلس حس خوبی نگرفتم و همچنان قائل به پشت کردن ایشان به جبهه انقلابی هستم !
@Mila_n5 January 2026Replying to and 98 othersعدهای هم از شهید رئیسی این حس خوب رو نمیگرفتند قائل به تخریبشون بودن و هنوزم دست برنداشتن از تخریبشون.مشکل از شهید رئیسی نبود .امان از هوای نفس
@Mrbetoche5 January 2026Replying to and 98 othersحداقل اطراف شهید رئیسی پسرانی نبودن که اپارتمان ۵۰۰ هزار یورویی توی برلین المان داشته باشن یا پسری نبود که درخواست تابعیت کانادا بده امیدوارم واضح شده باشه امان از تعصب بیجا
@Mila_n5 January 2026Replying to and 98 othersبودن افرادی ک بیخود از رو حرص و حسد از مدرک تحصیلی تا تکتک حرفاشو به سخره بگیرن و اهانت کنند و تهمت بزنند . دقیقا مث شما .. امان از تهمت زدن.
@Nooralanoor5 January 2026Replying to and 98 othersشهید رئیسی که عاقبت بخیر شد نیازی به دلسوزی مزورانه شمانداره فکری به حال این وفاق جهنمیتون کنین
@Amraie13635 January 2026Replying to and 98 othersبعضی ها هنوز نفهمیدن رهبری از هر رئیس جمهوری حمایت می کنه...علی الخصوص در این برهه خاص! برهه ای که کوچکترین التهاب سیاسی به ضرر کشور و تنها حکومت شیعه است.شوخی نیست ۱۶ میلیون نفر رای داده. ولی راه انتقاد منصفانه رو هم نبسته،خدایی با این رئیس جمهور داریم به قهقرا می ریم. و فقط باید از خدا کمک بخوایم.
@rezayahyaei5 January 2026Replying to and 98 othersاز انرژی نفهمیدن اینا،میشه بجای سوخت انرژی هستهای استفاده کرد.
@Soheilgh205 January 2026Replying to and 98 othersاز انرژی تحجر بعضیها میتوان استفاده های زیادی کرد.
@Amraie13635 January 2026Replying to and 98 othersجناب چرا سوالات شما رو جواب دادیم ..شما از جواب دادن طفره رفتید؟! ماجرای پزشکیان و وزراش پزشکیان راست گفت؟ یا دروغ ؟ رهبری و مجلس در انتخاب وزرا دخالت داشتند یا نه؟ اگر یه ذره صداقت داشته باشید به دور از فحاشی و تحقیر جواب می دید.که مجلس دروغ میگه یا پزشکیان؟!
@user17103343269parsa5 January 2026Replying to and 98 othersامیدوارم این برنامه تک نرخی کردن ارز موفق باشه هرچند امروز دوباره دلار رفت بالای ۱۴۰ تومن ، ولی اگه اون چیزی که دولت و مجلس(البته نه همه مجلس)به نام تک نرخی کردن ارز شروع کردن نتونه موفق بشه موج تورمی شدیدی رو مجدداً شاهد خواهیم بود.هرچند به شخصه امیدوارم اون اتفاق خوبه بیفته و همه خوشحال باشیم.