منم به شما میگم خفه شو مرتیکه ، به تو چه مربوطه که من چی نوشتم در مورد پوزیده ؟ برو بحث بی سر و ته خودت رو با اراذل وفاقی انجام بده
@Ladanghasemiyan3 January 2026Replying to and 96 othersمنم به شما میگم خفه شو مرتیکه ، به تو چه مربوطه که من چی نوشتم در مورد پوزیده ؟ برو بحث بی سر و ته خودت رو با اراذل وفاقی انجام بده
@Nooralanoor4 January 2026Replying to and 97 othersاون یارو یه وفاقی قالیبافیه که هرکس به پوزیده بگه بالا چشت ابروپاچه میگیره خیلی هم ژست مثلا اخلاق میگیره
@Mrbetoche5 January 2026Replying to and 98 othersاز روز اول هم از جناب رئیس مجلس حس خوبی نگرفتم و همچنان قائل به پشت کردن ایشان به جبهه انقلابی هستم !
@Mila_n5 January 2026Replying to and 98 othersعدهای هم از شهید رئیسی این حس خوب رو نمیگرفتند قائل به تخریبشون بودن و هنوزم دست برنداشتن از تخریبشون.مشکل از شهید رئیسی نبود .امان از هوای نفس
@Mrbetoche5 January 2026Replying to and 98 othersحداقل اطراف شهید رئیسی پسرانی نبودن که اپارتمان ۵۰۰ هزار یورویی توی برلین المان داشته باشن یا پسری نبود که درخواست تابعیت کانادا بده امیدوارم واضح شده باشه امان از تعصب بیجا
@Mila_n5 January 2026Replying to and 98 othersبودن افرادی ک بیخود از رو حرص و حسد از مدرک تحصیلی تا تکتک حرفاشو به سخره بگیرن و اهانت کنند و تهمت بزنند . دقیقا مث شما .. امان از تهمت زدن.
@Nooralanoor5 January 2026Replying to and 98 othersشهید رئیسی که عاقبت بخیر شد نیازی به دلسوزی مزورانه شمانداره فکری به حال این وفاق جهنمیتون کنین
@Amraie13635 January 2026Replying to and 98 othersبعضی ها هنوز نفهمیدن رهبری از هر رئیس جمهوری حمایت می کنه...علی الخصوص در این برهه خاص! برهه ای که کوچکترین التهاب سیاسی به ضرر کشور و تنها حکومت شیعه است.شوخی نیست ۱۶ میلیون نفر رای داده. ولی راه انتقاد منصفانه رو هم نبسته،خدایی با این رئیس جمهور داریم به قهقرا می ریم. و فقط باید از خدا کمک بخوایم.
@rezayahyaei5 January 2026Replying to and 98 othersاز انرژی نفهمیدن اینا،میشه بجای سوخت انرژی هستهای استفاده کرد.
@Amraie13635 January 2026Replying to and 98 othersجناب چرا سوالات شما رو جواب دادیم ..شما از جواب دادن طفره رفتید؟! ماجرای پزشکیان و وزراش پزشکیان راست گفت؟ یا دروغ ؟ رهبری و مجلس در انتخاب وزرا دخالت داشتند یا نه؟ اگر یه ذره صداقت داشته باشید به دور از فحاشی و تحقیر جواب می دید.که مجلس دروغ میگه یا پزشکیان؟!