جناب پزشکیان!مثل این که سرتون خیلی شلوغه و اصلا وقت ندارید یه فکری برای تورم و گرانی ها و معیشت مردم کنید!اگر شما گرانی را فراموش کردید ولی مردم نمیتونن فراموش کنن چون دارن باهاش دست و پنجه نرم میکنن!اگر قراره تعهدتون در مورد تفاهم نامه مثل تعهدتون به ریاست جمهوریتون باشه که اوضاعتون خیلی خرابه!