علاوه بر اینکه ایران متحدان روزهای سختش را در روزهای سختشان هرگز رها نخواهد کرد به خصوص کشورهای عضو محور مقاومت ؛جنوب لبنان و بازوی محور مقاومت هر چه سریعتر از اشغالگران تخلیه و مجددا در حد عالی تقویت نشه در تجاوز بعدی به ایران اسیب سختی می خوریم
Replying toعلاوه بر اینکه ایران متحدان روزهای سختش را در روزهای سختشان هرگز رها نخواهد کرد به خصوص کشورهای عضو محور مقاومت ؛جنوب لبنان و بازوی محور مقاومت هر چه سریعتر از اشغالگران تخلیه و مجددا در حد عالی تقویت نشه در تجاوز بعدی به ایران اسیب سختی می خوریم
Replying toبِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ#حسینیه_ی_قلمبا کاروان نورعنوان:آه از این غربتبازآفرینی از نوحههای کلاسیک عاشورایی به سبک واحدسروده ای از :فتحعلی علوی سوقتقدیم به پاس قدردانی از وفاداری بینظیرخادمان هنر ناب تعزیهخوانان،و ارادت خالصانه پیرغلامان وعزاداران دیارم سوق و همه عزاداران حسینیShow this thread
Replying toشیخ نعیم قاسم: ما تصمیمی کربلایی گرفتیم.آقای رئیس جمهور! آیا بندهای تفاهم نامه شما نقض نشده است!؟ ای مردم، همین نصف جمله کافی هست که بفهمیم لبنان در چه وضعیتی هست.
Replying toملاک ما نظر رهبریست و وقتی ایشان علیرغم نظر شخصی اجازه دادهاند، همان برای ما حجت است. ضمن حمایت از مسئولین امر، همچون رهبری منتظر اجرای دقیق توافقنامه میمانیم و قضاوت نهایی را بر اساس نتایج آن انجام خواهیم داد.
@Sharaki4dReplying to
Replying toوطنوطن ویرانه از یار است یا اغیار، یا هر دو؟مصیبت از مسلمان هاست یا کفار، یا هر دو؟همه داد وطنخواهی زنند، اما نمیدانموطنخواهی به گفتار است یا کردار، یا هر دو؟وطن را فتنهی مسند نشینان داد بر دشمنو یا این مردم بی دانش بازار، یا هر دو؟
Replying toوکیلان و وزیرانند خائن، فاش میگویم؛اگر در زیر تیغم یا به روی دار، یا هر دو!تو را روزی به کشتن میدهد ناچار، (لاهوتی)زبان راستگو، یا طبع آتشبار، یا هر دو!
Replying toخاک بر سر بی خاصیتتلبنان رو دارن میزنن بدبخت، تو جلسه گذاشتی؟
Replying toچقدر مردم ایران بد شانسن که بعد مرد بزرگی مثل رئیسی گرفتار ادم بی اختیاری مثل پزشکیان شده
Replying toجناب پزشکیان!مثل این که سرتون خیلی شلوغه و اصلا وقت ندارید یه فکری برای تورم و گرانی ها و معیشت مردم کنید!اگر شما گرانی را فراموش کردید ولی مردم نمیتونن فراموش کنن چون دارن باهاش دست و پنجه نرم میکنن!اگر قراره تعهدتون در مورد تفاهم نامه مثل تعهدتون به ریاست جمهوریتون باشه که اوضاعتون خیلی خرابه!
Replying toداغ بچه هات به دلت بمونه که داغ خونواده های لبنان دیدی و سکوت کردی مردک دیوانه بیشعور احمق
Replying toبقیه رو نمیدونم اما من یکی هرگز ازت راضی نیستم و حلالت نمیکنم، قدمت خیلی نحس بود، هم سایه ی جنـ ـگ بالاسرمون بود هم دیپلماسی برامون جنـ ـگ آورد هم کلی شهید دادیم، هم این دنیا هم اون دنیا اوضاعت خیلی خرابه!
Replying toنقش ایشان خیلی شبیه نقش گجت در کارتون تلویزیون است واقعا موفق
Replying to*‼️شما را از این #حکمیت مذاکره با معاویه نهی کردم اما شما سرکشی کردید تا جایی که ناچار شدم نظر خود را با خواست شما هماهنگ کنم.*🔸#نهج_البلاغه خطبه ۳۶🚩🚩✊️#یالثارات_الخامنه_ای#خونخواهی_امام_شهید 🚩 میجنگیم ، ذلت نمیپذیریم🇮🇷 کانال تحلیلی #مهندس_علیخانی🇮🇷🏴 @rasool_alikhani
@Amg13804dReplying toپایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری خواهشا دیگه اینقدر پست نزار فقط حال مردم رو بد میکنید بسه دیگه روزی ۲، ۳ تا کافیه