ککا، کسی نگرانی رو با لبخند و بغل کردن ابراز نمیکنه. 🙄
@yousof3137 July 2025Replying toحالا یکم تو ظاهر هم نشون میداد بد نبود!!!🤔 ازومی نداشت همچین گرم بگیره!! البته روحیات جناب پزشکیان اینجوریه که کلاً از دعوا و اخم و تَخم خوشش نمیاد مگه با بچه انقلابی ها😁
@Sr_ahmadpour7 July 2025Replying toاحتمالا از اون سکانس های فیلماست که وقتی همو بغل می گیرن تو گوش هم رجز می خونن😉
@Rsaam7 July 2025Replying toاصلا صحبت شما رو قبول ندارم رسانه چیز دیگری میگویددر فهم دنیا خصوصا جبهه مقاومت خوشایند رئیس جمهور نیست که با دشمنش اینجوری رفتار کنه
@Kaveh1317 July 2025Replying toکسی باور نمیکنه چون اصن باور پذیر نیست ، اصن بر نمیاد ازشون همچین کاری
@user1718658879437 July 2025Replying toمیشه بگید شما از کجا این خبر دارین ما هم رجوع کنیم این سوالم جدیه از صدا و سیما دیدین از کدوم منبع خبری صحبت میکنید فضای مجازی رد میکنید خود شما همین خبر از اینجا یعنی فضای مجازی به ما مخابره کردین
@Mohammad6497 July 2025سلامتقریبا تمام عملکردهای رئیس جمهور رو توجیه می کنین...به نظرم به مرز معصومیتش نزدیکین!!!!شنیدیم که میگن سنگ رو به همونجا که پرت کردن برگردونید ولی دیگه با چاکریم نوکریمشو نشنیدیم!!!
@Minute_to_Think8 July 2025Replying toبله. احتمالا همین الان که بغلش کرده، در یک لحظه در گوشش زمزمه کرده، شاید هم سینه به سینه نگرانیها رو منتقل کرده🤔
@Amiri136313739 July 2025Replying toاگه تصمیمات کشور رو میدادن دست یه عده الان باید در لبنان و غزه و یمن مستقیم وارد میشدیم در سوریه باجولانی میجنگیدیم همزمان با عربستان و آذربایجان و قطر و امارات و اردن میجنگیدیم با اسرائیل هم جدا میجنگیدیم خداروشکر که این هزینه سازان الان جز بلاگری کاره ای نیستن😅البته بماند که اینا فقط شعاره