افزایش ایمان مطلب و ویراست جدید https://virasty.com/afzayesh_iman/1728400880105573440
Show this thread
@afzayesh_iman9 October 2024Replying toافزایش ایمان مطلب و ویراست جدید https://virasty.com/afzayesh_iman/1728400880105573440Show this thread
@H313O313S313E313Y313N9 October 2024Replying toدقیقااااا حـــق تاابد 🔥ماباشیطان برادری و صلح نداریم چراکه کلام الله نیز ایشان را دشمن أشکار بشریت میداند
@H313O313S313E313Y313N9 October 2024مرگ بر #سگ_هار#وپیروانشان کاسه لیسان شیاطین لعنت خدا و خلق خدا بر بی شرفان بی غیرتان کوردلان ازچشم سرهم کورشدید نمی بینید آهای از خدا بی خبر ان دنیاپرست باشمام به زودی می میرید وآتش خشم خدااابر شماست🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥ای رسوایان دردنیا وآخرت از شما برائت می جوییم
@Sedgh9 October 2024Replying toآتش بس باید دایمی باشد و از همین الان ، و الا با مذاکرات تو خالی میخوان وقت بخرن
@Ali_12149 October 2024Replying to🔴خون ناخق ریخته برزمین سرد غزه،گریبان خیانت کنندگان را خواهد گرفت. ۱۸ هزار شهید نوزاد، کودک،نوجوان. 🔴خون سید وسالار مقاومت دودمان جانیان صهیونی تفوذی های وطن فروش وخائنین را تا ابد خواهد سوزاند.
@Apocalyptic_vision10 October 2024📢لبیک به حکم شرعی امام خامنهای▫️رهبر انقلاب: حکم قطعی شرعی این است که بر همه واجب است تلاش کنند، کمک کنند و فلسطین را به مسلمانها، به صاحبان اصلیاش برگردانند... و کنار مردم لبنان و حزبالله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب آنان را یاری کنند. ۱۴۰۳/۰۷/۰۴ و ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
@Amir13800010 October 2024Replying toبااین دولت برعنداز پیاد نظام سگ یونیسم چ کنیم یک مشت خاین غربزده غربگدای غرب پرست دزد ضد ولایت فقیه از لجن کثافت همه چی تموم یک طرف این بیشرفهای خاین عامریکای عسقاطیلیطرف دیگه رهبری ملت شهید پرور انقلابییدالله فوق ایدیهملا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم
@mohammadkazemi10 October 2024Replying toرهبری تعلل نمی کنیم و شتابزده عمل نمی کنیم. کما اینکه این گونه شد. این که می فرمایید نباید آتش بس بشود و فلان از کجا می دانید که خود نظام خواهان آتش بس در فسلطینبود تا این همه کودک و زن و مرد بی گناه کشته نشوند ت بتوان به آنها درمان و غذا رساند؟ البته با شروط جبهه مقاومت کمااینکهمسئولین نیز گفتند.
@Sarbaz113zk10 October 2024سلامشک نکنیدهمیشه باید عکس نظر دشمن عمل کرد ،چرا!؟چون اسمش روش هست ،دشمناگر قراره آتش بس یا صلح هم بشه زمانی که ما لازم داریمبلا شک این موشهای کثیف دنبال تنفس مصنوعی هستندو میدانند وقتی زیر عهد و پیمان بزنند هیچ ضمانت اجرای الزام آور وجود ندارد
@user17219233171710 October 2024Replying toدخترک خودش تن وبدنش میلرزه با این حال باز برادرشو میبوسه تا اروم بشه.این بوسه یعنی ازاین پس هم مادرت و هم پدرت من هستم😔
@modafezeynaby16 October 2024Replying toکودکی که با وجود ترس و لرزش بدن خودش کودک دیگر را می بوسد تا از ترسش کم کند....و من فرو می ریزم در تماشای این تراژدی عمیق بشریت در آخرالزمان. بیچاره کسیکه به سمت کربلای #غزه و #لبنان نمیرود،لعنت بر #صهيونيسم_های_حرام_لقمه
@abasi7 November 2024Replying toمتاسفانه شجاعت واعتمادبه نیروی داخلی وجبهه مقاومت دردولت غریب وناشناخته ست.واکنش صولتیان به پست معاون سابق گواه همه ی رارهای مگو هست