24 April 2026
ولی کاش من این دوره دانشجو بودمنصفیشو با کرونا و مجازی گذروندننصفیشو با جنگ و تعطیلیحالا دوره ما یکسال جنگ داخلی ۸۸ شد کلاسها و امتحاناتمون حضوری برقرار بود! ملت همو تیکه پاره میکردن ما از وسطشون رد میشدیم بریم دانشگاه😐
۴تیر۸۸ روز تولدم کنکور داشتم.داخل دانشگاه امیر کبیر بودیم از بیرون صدای شعار میومد:-))
18:38 - 24 April 2026

51 Views