با اینکه خوش میگذره ولی مجازی هیچی یاد نمیگیری.. خوب نیست.
@Hossein_shourgashty24 April 2026Replying toبا اینکه خوش میگذره ولی مجازی هیچی یاد نمیگیری.. خوب نیست.
@samira39224 April 2026Replying toمن دوره کرونا دانشجو بودم، خوب نبودامتحانات آنلاین بود برای درسهای حل کردنی خیلی استرس داشتیم نمیشد داخل سامانه بارگزاری کرد حجم عکس رو قبول نمیکرد و اینها بعد باید با کلی التماس که اونم اگرقبول می کردن ایمیل میکردیم به استاد
@mehrzaad24 April 2026Replying to۸۸یه سری قهر کردن امتحان ندادن کسی آدم حسابشون نکرد. از دانشگاه ما مراقب بردن برای یه دانشگاه دیگه.
@Arashtavakoli99124 April 2026Replying to۴تیر۸۸ روز تولدم کنکور داشتم.داخل دانشگاه امیر کبیر بودیم از بیرون صدای شعار میومد:-))
@Mikadoo24 April 2026Replying toهمون بهتر که نیستید اگر بودید معلوم نبود چه عاقبتی در انتظار نظام دانشگاهی کشور بود.