ولی کاش من این دوره دانشجو بودمنصفیشو با کرونا و مجازی گذروندننصفیشو با جنگ و تعطیلیحالا دوره ما یکسال جنگ داخلی ۸۸ شد کلاسها و امتحاناتمون حضوری برقرار بود! ملت همو تیکه پاره میکردن ما از وسطشون رد میشدیم بریم دانشگاه😐
17:14 - 24 April 2026

36 Reactions
881 Views


6 Replies

Profile picture of ‌حسین شورگشتی‌
Replying to
با اینکه خوش می‌گذره ولی مجازی هیچی یاد نمی‌گیری.. خوب نیست.

Profile picture of ‌سمیرا حسامی🎒‌
@samira39224 April 2026
Replying to
من دوره کرونا دانشجو بودم، خوب نبودامتحانات آنلاین بود برای درسهای حل کردنی خیلی استرس داشتیم نمیشد داخل سامانه بارگزاری کرد حجم عکس رو قبول نمیکرد و اینها بعد باید با کلی التماس که اونم اگرقبول می کردن ایمیل میکردیم به استاد

Profile picture of ‌مهرزاد س‌
@mehrzaad24 April 2026
Replying to
۸۸یه سری قهر کردن امتحان ندادن کسی آدم حسابشون نکرد. از دانشگاه ما مراقب بردن برای یه دانشگاه دیگه.

Profile picture of ‌آرش توکلی🎒‌
@Arashtavakoli99124 April 2026
Replying to
۴تیر۸۸ روز تولدم کنکور داشتم.داخل دانشگاه امیر کبیر بودیم از بیرون صدای شعار میومد:-))

Profile picture of ‌آقای میکادو‌
@Mikadoo24 April 2026
Replying to
همون بهتر که نیستید اگر بودید معلوم نبود چه عاقبتی در انتظار نظام دانشگاهی کشور بود.

Profile picture of ‌Samia Amini‌
@user17722839391425 April 2026
آره 😂😂یادم رفته بود