درتمامی دنیا برای پوشش شهروندان قانون وجودداره توکشورما که هم که انقلاب شد برای حفظ اسلام پوششی که خداوند حکم داده توقانون وجودداشت اگردولت ومجلس وقوه قصاییه ۱۵ماه دراجرای قانون تعلل نمیکردن این مدل نمیشد!عجیب تراینکه اونهایی که در انقلاب علمداربودن وآخوندهم هستن بیشترازهمه طرفدار سخت بی حجابان هستن