20 March 2026
امروز یه مغازه‌داری یه عکس خوشگل از امیرالمومنین گذاشته بود تو مغازشازش خرید میکنم ؛ نه فورا ، ولی حتما
منم نسبت به اینا یه حسی پیدا میکنم دوست دارم بیشتر با اینا مراوده داشته باشم
00:46 - 20 March 2026

1 Reactions
64 Views


1 Reply

Profile picture of ‌(2)Negar‌
@Nanna20 March 2026
Replying to
دقیقا!! چیزی نیاز نداشتم که بخوام خرید کنم ازش ولی دعا کردم رزق و روزیش زیاد بشه ، هم اینا هم اونایی که عکس رهبری رو زدن.