1-حفظ شرایط فعلی 2-عقب نشینی امریکا بصورت موقت 3- ترک منطقه بصورت طولانی4- جنگ و نابودی زیرساخت ایران و منطقهدر حالت 1*2*3 تحریم ها ادامه داره اقتصاد شکننده ایران رو به فروپاشی4=بازنده بزرگ اعراب و بازنده بزرگتر ایران چون بعد از نابودی زیر ساخت های منطقه .ایران دیرتر میتونه ریکاوری کنه
