هر سال محرم که تمام میشد تا سال بعد روز ها را در انتظار دهه اول شماره میکردم امسال اما نمیدانم در این شب ها چگونه جای خالی تورا نظاره گر باشم با کدامین غم ارباب خون گریه کنم .......تن اربا اربا علی اکبر یا دستان قلم شده علمدار چشمان غرق به خون عباس یا تن بی سر شاه خوبان حسین «ع» تو در پیشگاه امامت…Show more
1 MB


