هر سال محرم که تمام میشد تا سال بعد روز ها را در انتظار دهه اول شماره میکردم امسال اما نمیدانم در این شب ها چگونه جای خالی تورا نظاره گر باشم با کدامین غم ارباب خون گریه کنم .......تن اربا اربا علی اکبر یا دستان قلم شده علمدار چشمان غرق به خون عباس یا تن بی سر شاه خوبان حسین «ع» تو در پیشگاه امامت سر بلند شدی چرا که با تنی چاک چاک و بی سر آمدی ....شب اول سلام مارا هم به ارباب برسان┈┉┅━❀💠❀━┅┉┈ #شهید_جهاد_علمی#محسن_فتاحی
1 MB
09:19 - 16 June 2026

326 Views