دست دراز نکنید!گداگشنه ها!پولی نمانده!جیب ما اربابان خالیست!ارباب رونالدو ۲۰ میلیون دلار برای خرید این ساعت پرداخت کرده!نان میخواهید؟میدانید نان چقدر گران شده؟البته ته مانده بشقاب #مستکبران موجود است،ارزانی #مستضعفان!نوش جان!…Show more
بنده خدا رونالدو ول کن حاج اقازحمت کشیده یا هر چیفولاد مبارکه سال گذشته با دلالی دلار و منابع مفت 104 هزار میلیارد تومان سود کرده تحت حاکمیت جمهوری اسلامی هم هست بگو برای مستضعفان ایران خرج کند!!