کاش میشد یکی توضیح بده نت به کدام دلایل امنیتی قطعه ؟اگر بخاطر جواسیس و مزدوران هست که با کانفیگ وصلن یا استارلینک ، اگر بخاطر حملات سایبری هست که تهش حملشونو کردن و همچنانم دارن میکنن جنگ ۱۲ روزه نت محدود معقول شده بود و همه چیز بدون مشکل بود چندتا حمله سایبری هم شد که فقط بانک قدرتمند سپه هک شد …Show more

