دلیل :
@heyate31319 اردیبهشت 1405Replying toفقط کیسه دوختن برای ملت مظلوم پول داری به جهان وصلی نداری خطرناک امنیتی هستی نباید نت بگیری 😑
@Parva_hajizadeh19 اردیبهشت 1405دلایل خودشونه تا دوباره از مردم پول بچاپن، ما دو روز ۱۸ و ۱۹ دی نت نداشتیم اونطور چیزی شد، جنگ ۱۲ روزه نت قطع شد صبچ پاشدیم دیدیم هرچی فرمانده بودو زده. اصلا حتی گفتن اینکه اینترنت برای امنیت قطعه هم مسخرست وقتی میتونم ۵۰۰ تومن پول بدم کانفیگ بخرم
@HezbHoseinKazemi19 اردیبهشت 1405Replying toاین انتقادات تغییری در ماهیت بردگی مردم ایران ایجاد نمیکنه. قطعی برنامه ریزی شده ی آب شروع شده. قطعی های برنامه ریزی شده برق هم در پیش است. شاید اون موقع که برق و اب قطع شد برای دلخوشی بردگان نت رو وصل کنند.
@Abolfazl_gordan31319 اردیبهشت 1405Replying toوقتی اینترنت قطعه حمله سایبری از داخل فقط می تونه اتفاق بیوفته هیچ کس از توی اسرائیل یا امریکا نمی تونه هک کنه یا حمله سایبری کنه هر اتفاقی افتاده اگر اینترنت باز بود چند برابر می تونست اتفاق بیوفته
@MASIR136119 اردیبهشت 1405Replying toبدبختی اینجاست که هیشکی هم گردن نمیگیره که من اینترنت رو بستم .به وزیر ارتباطات میگی ، میگه من اطلاع ندارم .به شورای امنیت میگی ، میگه دست ما نیست . به اطلاعات میگی ، میگه ما اطلاعی نداریم .نمیدونم کی بسته و خودشمدفرار کرده و رفته