کاش میشد یکی توضیح بده نت به کدام دلایل امنیتی قطعه ؟اگر بخاطر جواسیس و مزدوران هست که با کانفیگ وصلن یا استارلینک ، اگر بخاطر حملات سایبری هست که تهش حملشونو کردن و همچنانم دارن میکنن جنگ ۱۲ روزه نت محدود معقول شده بود و همه چیز بدون مشکل بود چندتا حمله سایبری هم شد که فقط بانک قدرتمند سپه هک شد ، اگر بخاطر پهلوی چیا و فراخوان هست که بازم کانفیگ خریدن هستن مطلع میشن بهرصورتیکی بیاد توضیح بده بهمالان فقط سرور هایی که تو خود ایران هستند از سرور های همون شرکت مجری فیلترینگ تا باقی موارد فقط دارن پول میزنن به جیب و یکسری مافیا سیمکارت و چرت و هزار زهرمار راه افتادهچه میکنید خدا داندالان طرفدارای نظام نیستن تو بستر های بین المللی و طرفداران سس خرسی حس میکنن بیشترن و زر زر میکننبه نظرم قطعی اینترنت فقط کار کودتاچی میتونه باشه تا به طرفدار های سس خرسی بال و پر بده تو جوامع بین الملل و فکر کنن همه ایران طرفدار سس خرسی هستن چون مردم عادی و طرفدار نظام اینترنت ندارن #اینترنت
11:25 - 19 اردیبهشت 1405



7 Replies

@Aseman11219 اردیبهشت 1405
Replying to
دلیل :

Profile picture of ‌هیئت ۳۱۳‌
@heyate31319 اردیبهشت 1405
Replying to
فقط کیسه دوختن برای ملت مظلوم پول داری به جهان وصلی نداری خطرناک امنیتی هستی نباید نت بگیری 😑

Profile picture of ‌پَـــروآ؛ (احتمالاًOFF)‌
@Parva_hajizadeh19 اردیبهشت 1405
دلایل خودشونه تا دوباره از مردم پول بچاپن، ما دو روز ۱۸ و ۱۹ دی نت نداشتیم اونطور چیزی شد، جنگ ۱۲ روزه نت قطع شد صبچ پاشدیم دیدیم هرچی فرمانده بودو زده. اصلا حتی گفتن اینکه اینترنت برای امنیت قطعه هم مسخرست وقتی میتونم ۵۰۰ تومن پول بدم کانفیگ بخرم

Profile picture of ‌حامد مرادی 🛜‌
@HezbHoseinKazemi19 اردیبهشت 1405
Replying to
این انتقادات تغییری در ماهیت بردگی مردم ایران ایجاد نمیکنه. قطعی برنامه ریزی شده ی آب شروع شده. قطعی های برنامه ریزی شده برق هم در پیش است. شاید اون موقع که برق و اب قطع شد برای دلخوشی بردگان نت رو وصل کنند.

Profile picture of ‌ابوالفضل گردان 🇮🇷🎒‌
@Abolfazl_gordan31319 اردیبهشت 1405
Replying to
وقتی اینترنت قطعه حمله سایبری از داخل فقط می تونه اتفاق بیوفته هیچ کس از توی اسرائیل یا امریکا نمی تونه هک کنه یا حمله سایبری کنه هر اتفاقی افتاده اگر اینترنت باز بود چند برابر می تونست اتفاق بیوفته

Profile picture of ‌اکبر اسدزاده🚩‌
@MASIR136119 اردیبهشت 1405
Replying to
بدبختی اینجاست که هیشکی هم گردن نمیگیره که من اینترنت رو بستم .به وزیر ارتباطات میگی ، میگه من اطلاع ندارم .به شورای امنیت میگی ، میگه دست ما نیست . به اطلاعات میگی ، میگه ما اطلاعی نداریم .نمیدونم کی بسته و خودشمدفرار کرده و رفته

Profile picture of ‌معصومه مهدوی🇮🇷🇵🇸🇱🇧‌
@MM_142622 اردیبهشت 1405
Replying to
برا اینکه عموم مردم تو دام اغتشاشات نیفتن