iri•عاطفه• Replied
•عاطفه• Replied
•عاطفه• Replied
•عاطفه• Replied
@Atefeh_it3 May 2026Replying toببخشید ولی چه ربطی داشت، مگه کافه رفتن و عکس رمانتیک و نوروز تضادی با عکس تمثال و محب اهل بیت بودن داره؟!از نظر من شعر محتوای قشنگی نداشت و چیزایی رو در مقابل هم قرار داده بود که ربطی به هم نداشتن و فقط باعث شد جملهی "که چی؟!" توی ذهن مخاطب شکل بگیره.
@Mehdi_hoseinifard3 May 2026Replying toکافه رفتن مشکل نداره، من خودم کافه داشتم🙂. گفتم از قرار عاشقانه توی کافههای ادایی بدم میاد. از رفتارای کلیشه ای و تقلیدای کورکورانه از مد. از اونایی که میگن دین من انسانیته. فکر کنم هر مصرع رو جدا جدا خوندین و پیوستگی شعرو توجه نکردین. ممنون از نظر و توجهتون💐
@Atefeh_it3 May 2026Replying toنه اتفاقا چون پیوسته خوندم ارتباطی بینشون پیدا نکردم، وگرنه اگه جدا جدا توجه کرده بودم انتقاد نمیکردم.البته که سبک شعر سلیقه ای هست...موفق باشید🌱
•عاطفه• Replied
@Mahya119022 April 2026Replying toوای نه منظورم این نبود😭کاش پاک نمیکردین، اتفاقا با خودم گفتم بعد این که دیدین منشنمو پاک کنم که ویراستتون زشت نشه
•عاطفه• Replied
@mhna_a515 March 2026از لحاظ روحی و جسمی و روانی و هر کوفت زهر مار دیگه ای نیاز دارم برگردم خوابگاه .
•عاطفه• Replied
@mhna_a518 April 2026پاشو ایرانی ، توهم یه ویراست درباره اینکه چقدر بابت بسته شدن تنگه هرمز ناراحت شدی بزار و امتیاز این مرحله رو از دست نده🧘🏻♀️
This post was deleted by the post author.
@Atefeh_it17 April 2026همینکه لازم نیست ثابت کنم: "علی کاری است، کاری نوعی ادویه است. پس علی ادویه است" غلطه، از زندگیم راضی ام.
•عاطفه• Replied
•عاطفه• Replied
@Amirhossein_Ah_199113 April 2026با یه تکه چوب خشک چطوری میخواید قطع کنید؟اینطوری بهتره: اگر یک شمشیر را در دست راستم و رضا پهلوی را در دست چپم قرار بدید، دست چپم رو قطع میکنم. 😂
This post was deleted by the post author.
•عاطفه• Replied
@Akeff12 April 2026Replying toخدا رو شکر با تمام محبت های گرم از طرف قشر شما،کف خیابون و ول نکردم به امر رهبر🙂😂
•عاطفه• Replied
@Aminmahdavi11 April 2026بزودی اینو مجریای اینترنشنال و منو تو ترور بیولوژی بشن یه نفسی بکشیماونم درد دار**
@Atefeh_it11 April 2026Replying toاینا انقدر ارزش ندارن که حتی ترور بیولوژی بشن، باید یه گوشه تو فلاکت بمیرن🥸😂
•عاطفه• Replied
@Atefeh_it6 April 2026Replying toطرفداراش اولین نفهم های قرن ۲۱ ان که حق رای رو ول کردن و دارن برای رعیت بودن و نظام سلطنتی زجه میزنن.
•عاطفه• Replied
•عاطفه• Replied