دلم سنگین است 😥 ، تکلیفت را بخوبی انجام دادی ، هیچ وقت مظلومیتت را فراموش نمیکنم مثل پدری دلسوز پا به پای ملت سوختی و ساختی و با صلابت و استوار تا لحظه آخر به روزگار پست ، پشت کردی و به دیار حق شتافتی.آه دلم را چطور تسکین دهم ، شاید زمان آن را التیام بخشد.