فرمانده با تمام تهدیدها وسط تهران ماند و عملا گفت جانم فدای مردم ایران، مردم هم گفتند جانم فدای رهبر و این حس دوطرفه بین مردم و رهبری راهکار اصلی عبور از تمام مشکلات است. یاعلی...
@sarbaaz_seyyed_ali20 June 2025Replying toتو چرا همش چشمت دنبال بدحجابهاست؟!خجالت نمیکشی؟خیرِ سرت مثلا آخوندی!
This post was deleted by the post author.
@Farhadfathi20 June 2025Replying toاینا عملا میگن وهابی با حجاب از شیعه ی بی حجاب بهتره. یه متر دارن اونم حجابه. همه چیز با اون میسنجن. تهش میری میبینی خانواده خودشم حجاب شرعی کامل ندارند.
@Amirmohammad_mohammadi16 August 2025Replying to andandحداقلش ان است حق الناس نکرده اند!هرچند قطعا مخالفت با حکومت خدا ، مخالفت با خود خداست!