آهای انقلابیونی که دیشب با تحریک بلاگرها ناخواسته ملت را دشمن شاد کردید؛ دیدید همان کانال ها و بلاگرهایی که با ادعاهای خود خون شما را به جوش آوردند چگونه یکی پس از دیگری در حال برائت جستن از شما هستند؟!
زیرکامنت خوشحالی برندازا از اختلافات باصراحت مینویسم خوشحال نباشین این قماش ازمانیستن اتفاقااون روی سکه شماهاهستن دلتونوبه این یک عده نادان خوش نکنین کافیه چشماتونو بازکنین وجان فدایان واقعی رهبریو ببینید ما هیچ نسبتی بافحاشان نداریم در ضمن چند بار پیوندتونو باهم تبریک گفتیم بلخره هدف مشترک دارین