یعنی نمیاید🫠..؟؟
داخل روبیکا چنل زدم خوشحال میشم همراهمون باشید🙏https://rubika.ir/joinc/EEBIIHBH0WGGMHGYUTUFCROCCORGWGNQ
یعنی نمیاید🫠..؟؟داخل روبیکا چنل زدم خوشحال میشم همراهمون باشید🙏https://rubika.ir/joinc/EEBIIHBH0WGGMHGYUTUFCROCCORGWGNQ
@Ayeh_13314 June 2026داخل روبیکا چنل زدم خوشحال میشم همراهمون باشید🙏https://rubika.ir/joinc/EEBIIHBH0WGGMHGYUTUFCROCCORGWGNQ
@Ayeh_1335 June 2026من عکاسم، لحظه هارو برات ثبت میکنم!من معلمم؛ باغبانِ رویاهایت هستم تا شکوفاییات را به تماشا بنشینم!
@Ayeh_1333 June 2026هیچوقت دلم واست تنگ نمیشهسرمو بیارم بالا تو آسمون می بینمت دیگه.
@Ayeh_13331 May 2026من رنج میکشم،از فکر زیاد...من رنج میکشم، از درک نشدن.
@Ayeh_13326 May 2026اگه پاک کن داشتم « دو رویی » رو پاک میکردماگه پاک کن داشتم" حسادت " رو پاک میکردم.
@Ayeh_13314 May 2026- ای التیامِ همه درد های جان کاهم . .این روزا ۱٪ ادمم ۹۹٪ نجف لازمم💚...
@Ayeh_1339 May 2026چهل روز دیگه داغ فرزند زهرا❤️🩹عمری باشه امسالم نوکری کنیماگه از زمین و زمان بریدیطاقت بیار!چهل روز دیگه محرم میادسراغت رفیق...
@Ayeh_1335 May 2026گوش نبودیدچشم که داشتید!ندیدید رنجهایم را..؟+راستی قوی شدی؟- اره خیلی....625 KB
@Ayeh_1335 May 2026سخت است همزیستی دائم با کسانی که دغدغه هایت را نمیفهمند اما عزیزان تو هستند...گابریلگارسیامارکز
@Ayeh_13329 April 2026اگه یه روز نبودم!وقتی چاووشی گوش میدی، زیر بارون ،وقت عکاسی،افتابگردون و نرگس دیدی ،تو روضه یاد من بیفت...اگه یه روز نبودم! وقتی چاووشی پلی شد، وقتی یه گربه،کتاب، تابلوی نقاشی، شعر، گل آفتاب گردون و ابر دیدی،یاد من بیوفت .
@Ayeh_13328 April 2026" تولدت مبارک پناهِ بی پناهان(:* این ویدیو توسط شهید عزیزی تدوین شده * - شهید محمد حسین عزیزی ؛@shahidazizi_ir2 MBعاشقانت جوان جوان رفتند !#شهیدمحمدحسینعزیزی
@Ayeh_13328 April 2026!:"كل من أُصيبَ في غير قلبه، مُعافى..."هر کس به غیر از قلبش مجروح شدهباشد شفا مییابد
@Ayeh_13327 April 2026یا علی حب شما شیره ی ایمان من استسیره و سنت تو معنی قرآن من است❤️🩹632 KB